godmorgon lööördag!

Godmorgon :)
Eller lunch time nu egentligen men vafan, lördag och lov då passar man på att sova läänge! Ska ner till Lina runt 2, äta lunch där och sen drar vi vidare och kollar på herrlaget som spelar vid 3. Hoppas det inte regnar! Regnat konstant nu i 4 dagar, känns mer som höstlov. Jenny ringde vid halv 9 (?) imorse och frågade om hon fick komma, förlåt älskling men jag var helt borta och trött. Hade varit allt annat än social mot dig ;) I love you.
Funderar på om jag ska gå ut på en promenad, blev sugen på det. Men äh jag har inte klätt på mig än så det skiter jag i. NU kom solen fram, stanna please! Är hemma själv tills imorgon och det är så jävla gött =D
Jag saknar min syster som kommer på  onsdag. Hennes pojkvän tar körkort om någon vecka så dom är hemma i Växjö istället. Alltså han tar intensiv kurser osv. Gud vad hungrig jag är, får bli en liten frukost iallafall.
Jag vill ha sol och värme så att jag kan utnyttja min lediga tid på bästa sätt, börjar jobba v. 26 och 6 veckor framåt så nu när man är ledig så vill jag göra allt annat än att sitta hemma.. Skulle verkligen inte förvåna mig om värmen kommer första dagen jag börjar jobba, min vanliga tur ;)




2 år till med er, fan vad roligt vi kommer ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0