Frida bloggar på denna "meeeega" blogg

Tja allihopa!

Eftersom att Lina är "sååååååå hiiiimla upptaaageeeen" med ALLT annat än att blogga, såsom att schteka..hmm..schteka och ja, schteeeeka i en fet brassestol så tvingade hon mig att hoppa in och göra en såkallade gästblogg medans hon är och sparkar lite boll på en fotbollsplan somestans i byn ( ? )

Vad vill ni att jag ska skriva då?
Kan väl börja med att säga att jag har äntligen fått sommarlov, fick det nu i fredags vilket var gött som attan ska jag säga, eftersom att skolan är inget ställe jag diggar så hemskt mycket (vill vara färdig utbildad polis nu)! Jag stannade kvar i min älskade stad Växjö och spenderade tiden mestadels med min pojkvän, även med en del figgare som slutade med att vi drog min sambo (älskade, bästa, knäppaste och bajsunge-sambo) genom stan i en liiiten resväska med handbojjor, gummorna blev som galna (tror jag?)), även tävling på det - där jag fick en silvermedalj på Not My Distance vilket va helt OK :P
På tal om killar (?)..hmm..så önskar jag att Lina fick en fin liten kille i 17 års present. En sån där som har ALLT, typ. Men framförallt ett fint hjärta och en fin snopp,,det önskar jag henne verkligen ;) (OCH EN SOM JAAAAG GODKÄNNER)..     Är det någon som är intresserad för det första? Och för det andra, är det någon som uppfyller dessa krav? DÅ kan ni slå mig en pling så kan vi prata vidare om du är den "rätte" eller om du vet någon i din närhet, punktpunktpuunkt

Över till mig igen..applåder, taaack :D JAG ÄR SÅ KÄR!!! Jag har varit tillsammans med min pojkvän Sebbe i ungefär 10 månader nu, vi har inget speciellt datum men ungefär, och jag är uppöveröronen KÄR i den killen och ibland vill jag bara att alla i hela världen ska veta det. Det kanske inte är så att intresseboken antecknar just nu,,men det skiter jag fasen i för ah, jag är kär och pirrig och lycklig med Sebastian!! Jag önskar att alla får vara en del i en sådan härlig liten filur, att komma nära in i dennas hjärta kan inte göra en annat än LYCKLIG och knäpp!! Efter tio månader, efter alla dessa måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar och fredagar och ibland helger så kan jag fortfarande inte sluta att hoppa upp i hans famn o pussa hans skäggiga ansikte när han kommer hem efter en hel dag! Det är så härligt när jag&Sebbe får leenden av okända människor när vi är tillsammans någonstans, dessa folk verkar gilla vad de ser och det gör en så varm i hjärtat, finns så fina människor där ute minsann :D    Så jag säger till alla de där gråa fanskapen där ute som tror sig veta allt och drar ner alla lyckliga små söta människor till poopet - FUCK YOU ALL! LOVE AND HAPPINESS TAKES IT ALL <3

Hoppas du är lycklig du lille fis som läser detta, det hoppas jag verkligen!

Så, ha en jätteskön sommar o försök o skita i om du är blekast, fetast eller fulast...för det är du ju inte eller aaah...vad man..ska säga...FÖR det finns alltid en som är blekare, fetare eller fulare än du -












BERT KARLSSON!!!

MEN, han är en störtskön gubbe ändå, glöm inte det..insidan är viktigast somsagt. GÖÖÖÖRGOOOOOOttttt!!!!!!!! Älskar dig Bert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0