Bröllop

Godmorgon på er :)
Jag vägrade följa med till stugan idag, hallå det ösregnar och hur roligt är det då? Inte speciellt. Sitter och tittar på alla förprogram till Bröllopet, för dig som undrar nu " vilket bröllop?", wake uuuuup!
Det ser ut att vara fint väder i Stockholm idag, vilket är toppen. Åååh Sthlm, älskar staden! Något år sedan vi var där nu. Där min pappa jobbade innan hade dom en lägenhet på Kungsholmen, det bästa jag visste var att åka upp dit. Speciellt på sommaren, lägenheten låg ett stenkast ifrån vattnet. Trots att Göteborg ligger mig närmast om hjärtat så är stockholm för härligt! Så vi får se vart det bär av efter studenten ;)

Idag ska jag inte göra någonting, förmodligen ner till farmor och farfar en runda. Ska ha film maraton iaf. Jag behöver såna dagar ibland, där jag inte gör någonting. Egentid för mig är väldigt viktigt, behöver stressa ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0