baby you got it all


Jag och bästa vän igår!   Ser att jag ser väldigt "bred" ut, men så är inte fallet ;) haha.


Imorgon tar jag tåget till Halmstad runt halv 11. Krisse och Justus åker med också! Trevligt trevligt :)
Träningen var blöt, dock sjukt skoj. Fick huur god mat som helst när jag kom hem, inser bara mer och mer för varje dag hur bra mina föräldrar egentligen är <3.  Ska packa lite smått nu, behöver inte alls ha med mig mycket :) Kommer hem på fredag runt halv 2 igen. Vill in till stan en snabbis imorgon, kanske får med mig något snyggt hem. Ska förmodligen träffa Nettan också om jag hinner, ska vi nog se till darling!
Nu ska jag fixa lite saker sen krypa ner i sängen.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: mariana DG

men ge dig, du ser inte bred ut gumman

2010-06-10 @ 10:18:13
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0