awsome night

Haft en mycket trevlig kväll hos eve med Lina,Frida,Eve. Fan va underbar kväll, sånt älskar vi. Ni får mig alltid o as garva sådär fult jag bara kan, och ni känner mig bättre än jag förmodligen känner mig själv.

Imorgon är det samling halv 12 och sedan går bussen mot Torpa. Vette fan vart det ligger, långt utanför Tranås iaf. Och det är en vääääldigt lång bit. Men jag och Lina får underhålla oss med något som vanligt, ipoden är på laddning iaf. Funderar på att se om mamma har någon bra bok.. Får sovmorgon iaf. Dom ligger 1 poäng under oss i tabellen så blir en jämn match imorgon, men det är oftast då vi är bäst.

Känner hur ögonen klistrar sig fast så kanske dags att sova? Vi hörs imorgon iaf. Alla verkar vara uppe " in the love sky " efter dagens bröllop.. kan inte påstå att jag känner av denna kärlek. haha.. Det får ni tolka hur ni vill ;)




världens sötaste, Abbe.



En pojkvän som druckit lite för mycket Fanta blev väckt på ett mer eller mindre "romantiskt" sett..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0