ARG SOM FAN

ååååååh vad fan håller min engelska lärare på med? Gick in och kollade på mina betyg nu, det stod ett G i Engelska A. VADFAAAN???? Vi hade betyg snack för en vecka sen och " du får självklart ett VG, det sätter jag på dig" jaha? Om hon har blandat ihop mig med någon annan nu så jävlar. Haha ursäkta men jag är arg för tillfället. Om hon nu har sänkt mig så vill jag ha en riktigt bra förklaring. Fick VG på nationella och på mycket av det vi gjorde. Det finns inte i min värld, ett G i engelska? NEEEJ!! Har skickat ett mail, men ska endå upp till skolan imorgon och se om hon är där. Om hon blandat ihop mig med någon annan, då ska hon få lyssna på min käft kan jag tala om. Herregud vad håller hon på med? Hon borde ha en riktigt bra förklaring. Såna här saker gör mig sjukt förbannad. Det är ett betyg, tänk om det inte går att ändra sen då till det jag har förtjänat och SKA ha? Snacka om skratt retande!!!!!!!!!!!


Ska hjälpa mamma i köket nu. Köttfärspaj tror jag det blir :) Ikväll ska jag umgås med mina favoriter. Bilden nedan är på oss 3 ifrån nyår. Ha en bra kväll, det ska jag ha! =D





Kommentarer
Postat av: mariana DG

¨hahahah seriöst de är as fult XD <3

2010-06-08 @ 19:03:25
URL: http://marianadg.com
Postat av: Leonard

Fixade dom det till slut med betyget då?

2010-06-11 @ 18:34:39
Postat av: Anonym

Jaa hon svarade på mitt mejl och " bad så hemskt mycket om ursäkt" så får mitt VG :)

2010-06-11 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0