älska livet

Hej :)
Haft en sjukt rolig kväll med mina underbara tjejer. Skrattat,dansat,ätit osv :) tack för en awsome kväll Lina,Hanna & Jenny. Dom två först nämnda gick precis hem så nu är jag hemma helt själv. Ska strax sova, match imorgon och då får man inte vara trött. Gäller att ladda redan nu, citerat Robi ( tränaren ). Möter Vimmerby och dom ligger sist i tabellen så en 3 poängare borde vara vår. Men man ska aldrig underskatta ett lag så vi ska köra hårt imon, spela vårat spel så ska det nog gå bra! USA spelade lika mot England, fyfan va gött :D

Jag fyller år om 19 dagar med, hoppas på en kanon födelsedag! Samling vid 3 imorgon så jag kan sova länge..
Funderar på att åka en sväng till Växjö på tisdag, hade varit skönt!
Godnatt på er, hörs imorgon :)




Kommentarer
Postat av: hanna

hihi tack för kvällen babe <3

2010-06-12 @ 23:57:04
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0