5/5

gokväll! Eller ja.. gonatt är det egentligen vid denna tiden :) Var ute på en liten jogging runda innan. Det var HUR skönt som helst. Lagom varmt, frida cyklade jämte och underhöll mig. Jonas och Edvin körde förbi, kommentaren jag fick var " hur fan kan man springa nu!? " haha tkr ni borde testa det guys. Det är så skönt, känslan efter ett hårt träningspass är goooo! Men visst det är skönt o jogga, men tränar hellre med laget :)
Ska upp hyffsat tidigt imorgon för att åka till världens bästa stad, Göteborg. Vi ska ut till havet, sola och bada. Sen vid 7 springer Frida sitt lopp. Ska träffa min fina kusin imorgon och hennes kille med som bor i Göteborg. Så en hel dag i Götet imorgon, DÅ är jag som gladast ska ni veta.
Haft en lyyyyyyyysande dag! Ska sova strax.. DAGENS KOMMENTAR går till Markus " hur gammal är din syster? " HAHAHHAHAHA..
PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0