what do you want from me?

Chaaa Chaa!

Känns att det är måndag och att det har varit en händelserik helg. Frida kunde knappt hålla ögonen öppna imorse, fastklistrade! Kom hem halv 5 (som vanligt) åt lite snabbt sen sprang jag några kilometer på banan. Riktigt seg i benen idag. Träffade även Petter en snabbis, trevligt! Runt halv 8 efter jag duschat osv mötte jag och Frida upp Hanna och Mirran, saknat dig fis! Längtar efter o se allt nytt du köpt vintage bruttan :D
Eve om du läser det här så hör av dig, omöjligt att få tag på dig!

Ligger i min lovely säng och ska faktiskt sova nu, duktigt lina. Grattis!! Känns som att veckorna kommer gå snabbt, kan ju bara hoppas. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0