fall for you

Har jag skapat ett kläd-shopping beroende? Har jag det? Sitter och tittar runt på Nelly nu efter en fin klänning. En blandning mellan fest och ja en "vanlig" som passar till vardags också. Skulle gärna vilja klicka hem 2 st (a).
På kryssningen vore det fint med en snygg att dra på sig efter en dag vid poolen, brunbränd! Är lite trött på shorts och linne vid det här laget, variation. Har kommit på att jag blivit totally inlöööwe in vollanger! Eh ja konstigt språk där men alltså har jag verkligen fastnat för volanger. Det räcker med bara en volang-rad, gärna två, för att tröjan/linnet blir det där lilla extra.

Har precis tagit en välbehövlig dusch, var ett riktigt äckel innan xd Pappa står och steker orgasm biffar, min mage kurrar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0