Stephanie<3

Soffan är väl för skööööön efter en heldag på jobbet. Men snart är nästa här och kanske dags att sova snart?
Sitter och tittar på Danska Hollywood fruar nu, fan va tråkiga kärringar, förlåt (damer,kvinnor,ladies)! Dom svenska har iaf lite personligheter osv.. dom här bara frossar i pengar dom inte gjort ett skit för själva!


IMORGON får jag äntligen träffa min bästa vän som kommer hem och hälsar på. Gud jag kommer ju börja gråta eller iaf skrika så halva sverige blir hörselskadade. 1 helt år har gått sens vi sågs sist. Då grät jag när vi kramades hejdå. Det var hemskt! Men detta året har gått sjukt snabbt, du har börjat High School och vi gymnasiet. Mycket nytt att vänja sig vid. Men har vi tappat kontakten för det? Aldrig.. vi har pratat nästan varje dag och känner att våran vänskap bara blir starkare och starkare. Imorgon kommer du Stephanie Ambjörnsson Schroderheim.. och vi har saknat dig! Nu är gänget complete. Äntligen!

Detta skrev jag för 1 år sedan till henne :)

1 år, ett helt jävla år. Det är så långt tid. Stephie du är en av dom bästa vännerna jag någonsin haft. Tänk om alla skulle ha en sådan vän som du. Vi har skapat så många minnen tillsammans, speciellt de två senaste sommrarna, som jag aldrig kommer glömma. You make me happy beatch. Du är så full av liv, så otroligt fin tjej är du. Always by your side. Vänskapen med dig är något jag värderar högt. När vi sa hejdå idag släppte allt kändes det som, jag grät när jag för sista gången kramade dig på ett helt år. För att jag kommer sakna dig otroligt mycket, mer än du förstår, och jag insåg hur mycket du egentligen betyder för mig min vän... Jag är så stolt över dig steph, du skiter i vad andra tycker och tänker om dig, du går din egen väg, den ska jag följa med dig på. Så länge du behöver mig finns jag här. Du är så långt bort men endå så nära. Vi ses snart maa love. Och jag kommer nästa höstlov som bestämt! Jag älskar dig Stephie <3



Kommentarer
Postat av: your babeee stephanie

AWWWWWWWWWWW <3 jag får tårar i mina ögon <333 jag älskar dig så himla mkt! och jag hade de bäst med dig och evisen i helgen ;) längtar verkligen tills i oktober och JAG BER TILL GUD att du flyttar till florida efter du har tagit studenten. Fatta du hur glad skulle vara?! skulle typ complete my life!!!! att få har en svensk bästis hos du hos mig i florida =) jag älskar dig och du är bäst my love!!!!!!!!! <333333333333333333

2010-07-26 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0