trolla?

Nu ska jag vandra upp för trappan, in på toan, borsta tänderna, kissa och sen krypa ner i min skööööna säng! Läste ut en bok igår så dags att öppna en ny. Eller neeej nu kom jag på att jag har nya numret av Veckorevyn bredvid sängen. Känner redan hur ögonlocken klistrar sig fast och klockan är inte ens 9. Illa! Men en sak som inte är lika illa det är att det är FREDAG imorgon. I måndags kändes det som om helgen var oändligt långt borta, men nu sitter jag här och imon är det frrrrredag. Oh baby I like it! Vill någon av er trolla för mig? Gör det så att jag sitter här, och vet att imorgon är det sista dagen på jobbet. Och jag har lämnat 6 veckor bakom mig av slit och att vakna vid 6. Någon som ställer upp? :)
Trots att jag körde ett jobbigt intervall pass innan så är jag inte alls trött i kroppen. Känner mig faktiskt riktigt pigg!
Vi hörs imon!
PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0