tjejen som drömmer sig bort..

Gaah Fridas kamera funktion funkade inte så kan inte ta bilder på bikinisarna. Sååå fina och jag är super nöjd. 79 kronor delen, hur sjukt billigt är inte det? :) Lina kom förbi och fan vad brun du har blivit då din jävel! Vi hann även med ett snabbt telefon samtal precis. Imorgon är det bara att le och va glad, kliva ur sängen vid kvart i 6. Hoppas denna veckan går FORT. Imorgon kväll får jag äntligen träffa min saknade vän som varit i England i 1 månad nu.
Sitter och studsar i min säng, we speak no americano dunkar på spotify. Vad hade jag gjort utan musik? Får mig sjukt taggad, glad. Så musik innan en match är en självklarhet!
Nu ska jag sova. Hörs imon efter jobbet.




Florida 27/10 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0