the love just grow

Hej :)

Sitter i soffan nu och slappar rumpa. Om en halvtimma ungefär ska vi åka till tåget och hämta Fridas kille! Ska bli skoj o se honom igen, tror det var på Liseberg sist? Haha hans dialekt är as go, kalmar bo! Jag tycker om honom för att han ÄLSKAR frida av hela hans hjärta, har aldrig sett 2 människor så kära. Underbart att se den jag älskar mest i hela världen så bubblande lycklig. Endå har dom snart varit tsm i ett år och the love just groow! Man blir ju lite avis om jag ska vara ärlig. Ska springa upp och ta på mig något, sitter fortfarande i jobb kläder. Fina fredag, tjena läget? Helgen mår bääääst för imon ska vi till halmstad! Fucking yeeeeeeeeeeeah :D lateeerrrrrrrrr





Det är såhär man ser dom två.. HELA TIDEN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0