sun kissed skin

Det var riktigt skönt i vattnet idag! Behövdes lite svalkande efter en jobbig dag on da woorrrk.
Åt lax med familjen sen mötte jag och Frida upp Hanna och vi cyklade vidare ner till Eve som jobbade :) Väntade tills hon slutade sen har vi varit hos henne hela kvällen! Åh mina fina bästa vänner, så jävla lycklig att jag har dom i mitt liv! Dock 2 som fattades ikväll, ena är i London och andra hemma i Florida. Men om några veckor är vi samlade igen, kan inte vänta! Tror ingen egentligen förstår hur mkt jag tycker om dom, för det är rätt svårt att beskriva och hade tagit flera veckor pga alla minnen och allt vi gjort/gör tillsammans.
Nu ligger jag i min säng, har en chipspåse på ena sidan och godis påse på den andra. Frida kallade mig livsnjutare.. nja snarare en mat njutare ;) Vi ska inte åka till Göteborg förens vid 3 imorgon. Så äntligen sovmorgon, underbart!
Vi hörs imorgon, en glad och utvilad Lina :D
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0