sometimes

Goodafternooon :)
Klockan ville aldrig bli 3 idag på jobbet.. hade bara JYSK ordrar och dom väger en del så det jag försöker säga är att jag är trött! Jag längtar efter dagarna i Tylösand, ligga på stranden hela dagen och sen massa skratt på kvällarna! 4 veckor kvar nu, kääämpa lina you can do it!!!!! Måste egentligen träna idag men mår som jag gjorde igår, illamående och huvudvärk. Suck! Ska lägga mig ute och sola istället :) Ska fira att pappa fått semester så familjen Åhsberg ska äta smörgåstårta sen ska jag och Frida ner till Lina. Himla härligt, kommer rocka på kubb! Watch out girls.. kanske får ni en pinne i pannan? Nu ska jag dra på mig min NYA bikini, steek! Insåg precis en grej.. HEEEEEEELG. Fan va GAATT. PUSS.

Nehepp ska ut till maj sjön nu och sola och bada. Min syster ligger inte på topp listan just nu, ibland hatar jag dig! Och du hatar mig just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0