säl i soffan

Hey!

Läget med er? Jobbet idag var riktigt jobbigt, många tunga kartonger att lyfta, många ordrar (beställningar) osv. Men det funkar, ska inte klaga. Bra lön och fritt arbete! Nu ligger jag i soffan som en säl.. Måste se sjukt roligt ut för jag skrattar åt mig själv :) Ikväll ska jag inte göra någonting. Säger nej idag, behöver min egentid som det kallas. Jag ska bara titta på TV, äta glass och pilla mig i röven.. haha! (Det var ett skämt) ;)
Fotboll ikväll med ju!! HEEJA HOLLAND! Ligger och tittar på MTV och MADE, en bög som vill bli professional wrestler. Typ som Hulk Hogan. Ser ju inte lovande ut för hans underarmar är som mina handleder! hihi
Åt nyss en sjuuuukt god kyckling-nudel soppa men är alltid hungrig endå xd Lateerrr



Vikky<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAG HULK HOGAN FOR EN VECKA SEN XD XD XD XD

2010-07-07 @ 00:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0