R.I.P JC

Heej :)

Gillar inte att mina läsare dissar mig i sommar.. märker direkt nu när alla är lediga att antalet läsare sjunker :/ Hoppas ni kommer tillbaka sen när vardagen är som vanligt. Då kommer ni få se en betydligt bättre blogg :) Fina bilder DAGLIGEN, nytt utseende, ny header, you name it babe! Just nu sitter jag med matte boken framför mig och pluggar som jag aldrig har sett en mattebok innan. En tumme upp till mig själv där, tacktack! Pappa grillar, lukten är ju för gooo.

Jag och Frida var uppe en sväng på stan efter jobbet. JC ska nämligen läggas ner.. fan det är inte roligt alls!! JC har funnits läänge här nu, långt innan jag kom till världen. Känner-igen dom som jobbar där och många kläder har jag kommit ut med därifrån i mina dar. Hoppas det kommer en ny KLÄDBUTIK. Ingen jädra affär med blommor och porslin. Kommer ihåg när vi gick på mellanstadiet, den som hade ALLT från JC var cool. Fan va den tjejen blev populär ;) haha ungefär så.. hur töntigt låter inte det idag? Utseendet är inte det viktigaste, ni som glömt bort det får en liten påminnelse! Jag vill ha min kamera nununununununuuuuuuu. Can't wait. Jason Derulo väntar på mig i lurarna.. och sifforna.
PUSS.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0