överraskningsfest!!

SUPRIIIIIIIIIISE !

Fan vad jag älskar mina vänner.. Iaf så blev det rätt sent med maten här hemma sen träffade vi Jojjo & Siri på vägen till Lina, så blev en pratstund med dom :) Sen när vi klev in på Linas altan då sitter mina fina vänner där och ler mot oss. Ååååh så glad jag blev ska ni veta. Fick världens chock, hade jag verkligen inte räknat med! Så resten av kvällen bestod av mat, kladdkaka, grease, skratt osv. Alltså STORT TACK igen, ni är verkligen riktigt bra vänner och fasen så uppskattad jag kände mig. Tacktacktacktack Jenny,Lina,Eve,Josephine,Josefine,Amanda <3

Nu ligger jag i min säng och ska sova! Vi hörs imorgon, riktigt härlig helg. Åh vad glad jag är :D
PUSS.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0