on my mind right now

När man jobbar hela dagarna som jag gör ( vuxen poäng? ) haha.. så nu när jag är hemma helt själv och kan/gör ingenting så blir jag jätte lätt rastlös.. Är van att gå upp tidigt och komma hem sent. Självklart är det jätte skönt att lata sig i soffan osv men när jag gjort en sak en tid, när jag kommit in i en rutin har jag svårt att bryta den och ställa om. Som på helgerna, om det inte händer något antingen lördag eller söndag blir jag crazy. Kan inte vara hemma 2 heldagar o inte göra någonting. Älskar när hela helgen är fullbokad! Det är också därför jag tror att jag inte "hör hemma i en småstad". På resor och i storstäder är jag som lyckligast. Därför är jag glad att jag har Gislaveds bästa vänner och fan vad bra dom är. För många gäng som är fulla av skit snack och hugg bakom ryggen. Inget för mig, är beroende av trygghet annars tappar jag lätt fotfästet.



vissa av dom är lite smått speciella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0