magont :D

Heeej :)

Har lite ont i magen för tillfället.. men det är på grund av skratt! Två av mina efterblivna fina vänner var precis här en sväng och det resulterade i fina logginlägg till diverse folk på facebook. Några smakprov:

Tjena modellen! Tänkte på dig häromdagen när jag matade min grannes katt med färsk tonfisk. Hur mår du? Hoppas du har en trevlig sommar, du är alltid välkommen hem till mig om du vill ha stryk. He he he... Hejdå, från Lina!

Hejsan hoppsan! Hörde från en anonym källa att du fått problem med illaluktande flytningar. Gustav, var inte orolig! Detta är jättevanligt för kvinnor i din situation. Gå till Apoteket på direkten när du vaknar imorgon bitti. Du ska inte behöva ha besvär i onödan! Hejdå, från vaginalexperten Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0