just like that

hej bloggen :)

Kom precis hem ifrån Göteborg! Blev final för Fridas del, hon är så himla duktig asså! Min tvillingsyster, bara min.
Knallade runt på NK i någon timma och sprang in på Gina Tricot på Nordstan en snabbis, blev 2 bikinis men bara en underdel till det ena paret. Oj det lät lite förvirrande men visar bild sen :)

Jag måste prata/tjata på min kära bror också och se till att han skickar en kamera till mig!!
Ska äta nu och sen kommer Lina förbi en snabbis, hon är duktig och är ute och springer. Ska jag göra direkt efter jobbet imon! 5-6 kilometer iaf. På onsdag blir det intervall pass, fredag styrka, söndag boll! Jag som gärna inte tränar själv, men det ska gå :D

Nähe nu ropar pappa och en svettig Lina är på ingång ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0