"jag hatar dig när vi bråkar"

Det var riktigt skönt att springa några kilometer. Vet inte exakt hur långt det blev men långt iaf! Kände mig som en fågel idag, efter en hel dag på jobbet och jag är så pigg? Underbart, så därför körde på som fan. Älskar att springa en sån här dag. Var riktigt mysigt nere vid dammen också, solen sken och fåglarna kvittrade.. höhö!
Stretchade och började med maten direkt när jag kom hem. Lagade till lite fläskfile och ris. Frida tyckte det var gott iaf ;)
En konversation mellan oss nyss:
Jag: " Asså när vi bråkar hatar jag dig "
Frida: " Aaaah fyfan finns ingen jag hatar så mycket, kan typ inte beskriva den känslan av hat "

Och så malde vi på, fast vi SKRATTADE samtidigt.. Måste erkänna att vi är jävligt speciella vi två. När vi bråkar är det hus i helvetet. Men 5 min senare är det gulligull igen, nästan.

Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig inte speciellt fräsh asså! Later :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0