internet cpar

Hej mina väldigt få läsare!

Internet FUNKAR fan aldrig i det här huset, så igår blev det inget bloggande för er som la märke till denna storastora katastrof. Stephie kom hem igår efter ett helt år igen.. Jag började ju självklart gråta när jag kramade henne.
Ikväll har hela gänget varit samlat, och det var längesen jag var så glad. Känner mig alltid hel, men nu var jag verkligen fulländad!! Kan inte bli bättre. Och jag lär ju vara en zombie imorgon på jobbet men jag kunde inte bry mig mindre.
Så vi hörs på söndag kväll eller måndag. Ska till Halmstad imorgon och stannar där hela helgen. Eve och Stephie följer med :) Lär bli 3 underbara dagar! Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0