hej igen!

Hej på er :)

Har tyvärr inte hunnit blogga något i helgen. Inte haft en data närvarande. Varför släpa med sig den under en helg i halmstad? Hade 2 riktigt bra dagar! Igår låg vi på stranden (tylösand) och stekte nästan hela dagen och det resulterade i en lite bränd Lina. Men idag har det vänt till brun-het istället :) Mycket bra! Min älskade syster kom 2:a i lördags och igår vann hon! Så jävla roligt och vi var uppåt 15 personer och hejade på henne. Min släkt och vänner till oss är väldigt högljudda om man säger så. Men äh vem bryr sig? Vet inga roligare och gladare människor, glad att det var just DOM som format min uppväxt. Har precis ätit kvällsmat, pasta med vitlök och kött!  Jag och Frida är hemma själva så vi gör vad vi vill, typ. Har pluggat matte en stund och ska avsluta kapitlet sen ta en lång dusch. Och vet ni?? Imorgon får jag min kamera!!!! LYCKLIG LINA :D  Och en annan sak är att Gothia Cup invigningen är just precis nu.. tänk er. Ett fullsatt Ullevi och vilken stämning.. blir lite ledsen när jag tänker på att vi inte är där! 2 år i rad nu har vi intagit Götet tillsammans med all världens fotbollsspelare mellan 12-19 år. Det bästa är ju nästan att man dreglar sönder, italienarna och spanjorerna is the shit! Säger bara vilka minnen, resten är hemligt ;)
Nu ska jag göra klart matten sen gosa ner mig i soffan. Förlåt för dålig uppdatering men ni har väl inte dött än? Äe menar det.




när vi stod upp på stolarna och sjöng gradutation song, höll varandra om axlarna. Skrek ut våran lycka! Vi hade en hel vecka framför oss av fotboll,skratt,killar,göteborg. Kunde ju knappt bli bättre, men det blev perfekt. Jag kan faktiskt inte förklara hur lycklig jag var den kvällen. Aldrig känt mig så levande, kändes konstigt men en riktig kick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0