Göteborg!

Godmorgon :)
Fattar ni hur underbart det var med sovmorgon? Vaknade vid kvart i 6, hade glömt o ställa om klockan och trodde jag var försenad till jobbet. Men insåg att det var lördag idag, så världens smile spred sig över mitt trötta ansikte och somnade så sött  och vaknade upp vid halv 11. Det är riktigt jävla varmt ute, och vem är happy då?

Jag har en sjuuuuukt bra dag framför mig. Ska laga mat nu åt min kära familj som är ute och badar somewhere..
Runt halv 3 rullar bilen mot Sveriges bästa stad, Göteborg. Denna helgen är det nämligen Världsungdomsspelen på Ullevi. Förra året var det ungdomar från hela världen, rätt coolt endå. Runt 6 springer hon och efter det är det Liseberg som gäller. Emil och Anton väntar där sen följer Fridas killes familj med eftersom han också är där och tävlar i helgen. FAN va trevlig kväll det kommer bli :) Liseberg är bland det bästa jag vet. Man känner sig som ett litet barn igen. På ett sätt känner jag mig fri när man åker karuseller, det går snabbt som fan och man skrattar så magen krampar!

Nähe nu väntar köket på mig. Lateeerrrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0