dom första orden

Nu ligger jag här i min säng, nyrakade ben och övriga kroppen. Målade precis tånaglarna.. hahah och det var rätt jävla omöjligt. För det första har jag sjukt krokiga tår, och sen är inte såna saker min grej riktigt. Egentligen? Blir jag lyckligare om jag har snygga tånaglar, eller vem bryr sig? haha något man kan fundera på om man har tråkigt :) Men dom fick bli ill rosa iallafall! Det funkar alltid, rosa liksom. Nu känner jag bara att fan.. är VM slut? NEEEJ! Lyssnar på wavin flag och vill ha matcherna tillbaka. Snackar med folk på msn och spotify rullar. Efter vi hade hämtat Sebbe på stationen släppte vi av farsan hemma sen åkte vi och köpte godis! Sebbe fick nämligen körkort i måndags :D grääääjt! Så det blev en liten tur, trots att kalmarkillen inte hittar här än (intespecielltsvårt). Vi satt och käkade och snackade en bra stund.
Måste stiga upp halv 9 imorgon så vi är i Halmstad innan lunch iaf :) Ska bli så himla skönt och nästa helg ser ut att bli perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0