bra helg framför mig

YEEEEEEEEES!

jag är grym :) eller min mamma är grym, min pappa är också grym. Tror dom har dåligt samvete eftersom nu på sommaren-semestern så blir det väldigt många friidrottstävlingar med min syster. Och i helgen är hon och hennes love i Skara-Skövde. Dom ska bada,mysa, bo hotell osv.. fast närmare detaljer vill jag INTE veta ;) haha!  Så jag tror mamma och pappa vill hitta på något med mig, dom föreslog A6. Men nääh jönköping är ingen stad jag åker till frivilligt sådär en helg, så istället blir det lager 157. JÄVLAR vad jeans jag ska köpa, om jag nu hittar några. För er som inte varit där eller hört talas om det så ligger det ungefär vid ulricehamn-borås. Dom säljer märkesjeans och kläder för låga priser, dom har ALLT! Åk dit :)  Blev riktigt glad nu, längesen jag var där. Vi ska ju till Stockholm nästa helg med. Och gudarnas GUD kommer, USAIN BOLT!!!! Frida ska tävla på DN-galan och vi ska bara shoppa och ha det allmänt trevligt fredag-lördag. Jag älskar Stockholm så har längtat hela sommaren :) Stephie och Mirran kommer förbi strax och pussar på  snoriga mig, ysch ni lär bli smittade babes.
Ikväll ska jag följa med mum and dad på bio, vi ska se den nya " Bröderna Karlsson ".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0