ännu en dag i solen

Godmorgon på er :)

Sitter här i bikini och har precis smörjt in mig, risk för kräft varning annars! Lite mer färg fick jag nog endå igår..
Vi ska till Gläntan idag! Hääärligt :) Det blir jag, Lina, Eve och Frida! Mina favoriiiiter.
Jag och Frida ska snart göra en tidig lunch, vi orkar inte äta ute i värmen och maten blir så äcklig i väskan. Det är ÄNNU varmare idag och detta är Sverige? BUT BABY I LIKE IT. Sååå det ska vara på sommaren, ge mig mer!!
Rasmus på Luffen är på TV och vilka minnen man får tillbaka.. jag var faktiskt kär i Rasmus när jag var liten ;) haha!
Vi hörs ikväll, ha en bra dag i solen mina vänner och stek lagom!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0