alla hästar hemma?

Nä men förhelvete.. ibland bara älskar man blogg.se! Hela datan cpar när man skriver på chatten on facebook. Har skrivit två låånga inlägg nu men vad händer? jo båda bara pooff försvinner. Tagit mig ungefär en kvart! jaja det är inte hela världen men irriterande. Ska snart ta mig något att äta, frida gjorde rostat bröd och det luktar gott så kör nog på det. Var riktigt flummig idag på lunchen, vet faktiskt inte vad jag skrattade åt. Frida är rätt sjuk i huvudet ibland, eller vi blir pretty konstiga tillsammans när väl det första skrattet kommit fram går det INTE att stoppa oss. Ni som känner oss know what I mean! Ska strax upp till Team Sportia med mamma, måste ha nya löparskor och blir kanske något mer :) Ska in på Apoteket med, ny ansiktskräm och en liiiiten tandborste behövs! Check.
Kan även berätta att det enda jag tänker på jobbet är " helg,helg,helg,helg" haha!
Laterrrrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0