3 liter jordgubbar

Heej!

Sitter i soffan nu och känner mig nöjd, riktigt nöjd. Fan vad jag är bra! Satt 2 timmar med matte boken, gick riktigt bra och jag fattade, för en gångs skull. Det sa bara ka-ching! Hoppas det fortsätter plinga  :)

Pappa har inhandlat 3 liter jordgubbar.. vispad grädde till det och mmhhh fan va gott! Måndag idag, bara 4 dagar kvar till nästa helg. Denna helgen kommer tillbringas i Halmstad. Tradition nu förtiden, Frida tävlar lördag-söndag på Sannarp! Ska bo i farbrors stuga, mina 2 kusiner och deras kärlekar, faster,farbror,mamma,pappa och jag! Men det går :) Familjen ÅHSBERG klarar allt!!!! Ser fram emot det riktigt mycket.. finns inget bättre sätt att tillbringa en helg på. Sol+havet+släkten+friidrott+mat! Kan inte bli allt annat än awsome.
Nu ska mamma låna MIN data.. åh!
LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0