you make it real for me




hej fina folket som faktiskt klickade sig in på min blogg för att läsa vad jag har för mig, hel kul! Så ett hjärta till er, eller ni som inte vill ha ett hjärta av mig får la en fet puss då :D hihi. Nä men ni är bra ni. Tack.

Precis stigit ur badet, ja.. det var det skönaste på länge. Lyssnade på melissa, boys like girls, j-m m.fl.
Rakade benen, hårinpackning och sånt som hör till. Låg nästan och somnade, eller ja jag vaknade när jag gled ner och fick vatten i näsan xd haha! Lite måndags-lyx. Behöver sånt emellan åt. När jag känner att humöret börjar svänga, motivationen,fokuset börjar blekna så tar jag mig såna här stunder eller åker någonstans för att få mig själv i rätta tankar igen. jag är nämligen en sån person som lätt kan tappa bort mig själv i stress OCH påverkas av negativa-sura personer. Men försöker typ jobba på det eller hur man ska säga. För jag är bra, jävligt bra till och med. Och jag ser fram emot att förverkliga mina drömmar.
Nu ska jag bara läsa igenom tyska läxan en gång till. Sen ÄNTLIGEN öppna twilight som jag inte alls har mycket kvar på, jag läser den på engelska nu och den är awsome. Längtat efter att fortsätta läsa ända sen igårkväll, hihi det gömmer sig en riktig bokmal i mig! Kan man nog inte tänka sig meeen så är det :)
Nu ska jag sluta babbla. Godnatt på er!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0