Who says I can’t be free?


MJAAAAU såhär gullig kan jag vara ibland.. ehe..

Det var sjuuuuukt skönt att basta OCH ångbasta. Hårinpackning, "grejer" för ansiktet, så nu är hela lina len och mjuk och doftar som en sommaräng.. HAHAH skämt o sida, men kind off. Min mamma har iaf sniffat på mig hela kvällen. Hon är min gosgos. Någon mer än jag som såg Idrottsgalan ikväll och tyckte den var rätt dålig? Nja förväntade mig mer. Försökt titta igenom tyskan och svenskan, har väl gått sisådär med det. Har inget fokus och noll koncentration idag så jag struntar fan i det nu.
Pratade med mormor&morfar innan idag som befinner sig i thailand, inte alls avis, inte alls..
Nuuu ska jag krypa ner. Börjar med DUBBELL TIMMA I TYSKA DIREKT PÅ MORGONEN!! Ah ni hör ju? Kan beskrivas med ett ord : döden. hahah!Nej då, men njuter gör jag INTE. .
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0