way out west

Har ni sett min nya design och header? om inte tryck F5. TACK HANNA BOGREN DU ÄR BÄST <3
Super nöjd är jag :) Beskriver mig så bra och allt är åh så fint!


gud vad jag är rastlös, men samtidigt orkar jag ju inte göra någonting. Var till och med jobbigt att äta innan. Härligt.. åh hatar o va sjuk, framförallt förskyld. För jag mår alltid piss när jag är det. Måste stanna hemma imorgon också, måste endå upp till skolan på fredag i vilket fall som helst. Nettan kommer ifrån Halmstad och hälsar på ( en väldigt älskad och nära vän till mig ) OCH jag ska titta på valen och kurser inför 2 an.
Min syster kommer hem över helgen! De gillar vi.
Jag och min Miranda sitter och planerar lite till sommaren, det blir förhoppningsvis way out west som det ser ut nu!
Fyfan vad roligt med festival och hoppas på bra band-artister. peppa darling! u-n-d-e-r-b-a-r-t.
Börjar redan tänka på outfit.. haha!



Kommentarer
Postat av: Miranda

FA-AN vad fett det kommer bli om det blir av! Såååå pepp :D <3<3

2010-01-21 @ 16:10:01
URL: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0