vinst

matchen gick super, vinst med 7-5 och jag fick göra mål. Upp och ner, vi gjorde 3 snabba, dom vände från 6-3 till 6-5, onödigt av oss kanske men vi säkrade till slut segern lungt och tryggt. Fyfan va go vinst, delvis för att vi mötte europas sämsta förlorare, snacka går ju! Och för att hela laget kämpade, bra laginsats helt enkelt.
Mådde dåligt när jag kom hem så kunde inte åka till Lina och sova hos henne  :/ Hoppas du har roligt med dig själv ikväll darling ;)  Och idol erik, yeah utväxt! hihi kärlek till dig vännen.
Ska äta upp mitt godis nu, det är ju faktiskt lördag idag.. Imorgon blir det stugan hela dagen, världens bästa faster och farbror kommer också upp. Min sista kväll på lovet kommer tillbringas på träningen :D härligt!

På måndag börjar skolan igen, vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt. Visst det är väääldigt skönt med lov osv..
Men jag trivs endå i vardagen, det händer lite mer då. Man är piggare och har mer go. jag blir lätt slö och seg på loven, särskilt nu under vintern när man bara kan sitta inomhus eftersom det är för kallt och för mörkt. Men sommarlovet, big fet kyss till den! Och sen kanske jag är störd, men jag tycker inte skolan är så hemsk. Inte direkt så jag vill ta självmord över att gå till skolan, verkligen inte. Nog mest för att jag har bäst vänner som gör mina dagar roliga! Och att sitta och skriva,läsa och plugga, ja det är helt okej för mig. Försöker iaf tänka positivt.
Såg att Independence Day börjat nu på 3:an! bye bye snyggingar.
PUSS


syster och bror i thailand!
Dom bästa jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0