växjö

Der var så skönt att träffa frida, det känns verkligen som att DÅ blir jag hel igen. Känner alltid under vardagarna att något fattas.. Vi åkte till hennes lägenhet och mamma satte igång att städa och diska direkt, stina och frida ni är goa ni två knäpprövar :D haha! Sen vidare ner till tipshallen, sebbe kom 2:a. Great!
Sen åkte vi till världens godaste och mysigaste resturang, Akropolis ( grekisk ) Där kan vi snacka om GOD mat. Och matchen tänker jag inte prata om, dåligt och pinsamt.. så bara att glömma den och sikta in oss på nästa istället.
Idag är det söndag kväll, tja en hel skolvecka framför mig.. Får alltid samma känsla, vill inte! Bara eeen dag till, snälla bara sova liiite till? Men har två sovmorgnar denna veckan, lina gillar. Och skolan är inte så bad endå.  Ikväll är det premiär för Blåsningen, det verkar skit roligt. Älskar själv att driva och lura människor, så kommer sitta och asgarva åt allas miner!hihi. Är även I en annan del av Köping. Så det blir garanterat soffan för mig ikväll. Skönt!
Här kommer lite bilder ifrån dagen.


vaknade såhär


växjö


OXFILE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0