In this crowded place there is only you

Sitter och kollar på Arsenal-Manchester United. Längesen jag såg Arsenal såhär faktiskt.. rätt dåliga! Får knappt fram passningarna och lyckas inte med uppspelen. Synd är det, för dom spelar riktigt bra fotboll annars. Min syster gjorde även en bra tävling i malmö i helgen, stolta syrran här :D iloveu.
Imorgon är det dags får skolan igen efter en långhelg. kan det inte alltid vara så? Att vi är lediga hela fredagen också? Skulle verkligen inte tacka nej till det.. För helgerna nuförtiden går alldeles fööör fort, wipps så är det söndag igen och vart fan tog helgen vägen tänker man.
Väntar på kycklingsallad, ska väl öppna tyska böckerna lite senare, weeehheey.
Var nere på träningen innan, ååh vad sugen jag blev. Även om det var styrkepass idag så spratt de i benen på mig. Jävla förskyldning! OCH inte varje dag någon bus visslar på en, en söndag kväll, påväg ner till träningen i snön. haha lite små roligt :P Söndagar är man nog som fulast? Eller? Iaf jag. Slappdagen med stort S, mjukis byxornas dag ungefär ;) haha.
Ikväll blir det köping som vanligt, hel sköna är dom!!
PUSS.





What on earth am I meant to do
In this crowded place there is only you
Was gonna to leave now I have to stay
You have taken my breath away

Is the world still spinning around
I don't feel like coming down

It's in your eyes
I can tell what your thinking
My heart is sinking too
It's no surprise
I've been watching you lately
I want to make it with you

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0