hemma

Nyss hemkommen, trött och hungrig är jag. Trots att jat tog en pastasallad på tåget med Siri som sällskap, trevligt :) Hann inte äta någon frukost imorse, världens bästa estetare klampade in vid 9! Helt förvånade blev vi, att dom ens hittade till fridas lägenhet. Frida åkte till skolan, jag följde med dem ner till stan. Hann gå in på H&M, sen fick jag gå upp till skolan igen, var med på engelska lektionen. haha läraren pratade den roligaste engelskan jag hört, kan lungt säga att skratten bubblade i mig. Men vad tror ni inte händer? JO. Jag fick vääärldens hostattack ( notera vääärldens ) mitt under en redovisning. Sprang ut ur klassrummet, sprang förbi flera klasser, hostade och fräste som en jag vet inte vad. Väl inne på toan stod det ett gryyymt SNYGGT killgäng på kanske 10 st. Inte så där jätte roligt ;) haha. Men jag klarade mig! Vågade inte gå in i klassrummet igen så satt utanför i 25 minuter och blev utstirrad av förbipasserande folk. NEJ jag är inte ny! haha, eller så kanske dom tyckte att jag såg ut som en utomjording? Vid tolv stack frida till sin dagliga träning och jag gick ner till stan igen, mötte da lovely estetare, men mitt tåg gick vid 1 så fick stressa en massa. Ingen frukost hade jag ätit heller, det hann jag inte imorse.
Nu sitter jag här i sängen, äter nudlar och lyssnar på whatcha say acoustic version som vanligt!
Har träning vid halv 6 sen ska jag umgås med lina och fanny :) härligt!
Här får ni lite bilder, lite ego, lite allt möjligt.


igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0