walking on snow

Ligger i sängen och börjar känna mig rätt död. Min höft är knas, suck. Kan man aldrig få vara skadefri??
Hoppas det går över, borta match imorgon! Sen på kvällen kommer min Jenny<3 hit, efterlängtat.
Vi sprang 8 km intervall träning idag + min förskyldning. Gick bättre än vad jag trodde. Till slut när jag inte såg klart och hostade ut min tunga(haha) sa min tränare åt mig att ta det lungt, men det krävdes övertalning. "Lina hur mår du egentligen? Nu får du ta det lite lungt" "NEJ!! Jag SKA springa", ungefär så lät det. Är väl rätt tjurskallig av mig.  hatar o va sjuk, hatar att inte kunna ge allt fullt ut. Men allt kändes bra i kroppen endå. Längtar till seriestarten i april, gah då jävlar.
Hade en trevlig kväll hos Lina. Fanny tog med sig " sommaren med göran " HAHAHA :D Mamma var så snäll och hämtade oss som bor på andra sidan "stan". Sjukt långt till Lina ifrån mig och fanny. Speciellt nu när det är snö och pisskallt. Inte jätte taggad på att cykla eller gå.
Nu kryper tröttheten fram, dags att  sova nu.
PUSS.







Kommentarer
Postat av: hanna

så söt! <33

2010-02-01 @ 10:21:45
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0