i växjö

DETTA ÄR INLÄGGET JAG SKREV IGÅRKVÄLL, MEN BLOGG.SE CPADE JUST DÅ SÅ PUBLICERADES INTE. SÅ HÄR FÅR NI DET

 

Hej på er!
Sitter i fridas lägenhet nu och har det myspys. Kom till växjö runt 3, gick i affärer till 5, då hade hon tränat färdigt och vi gick och köpte det jag ville ha på H&M. En "kofta" och en efterlängtad leopard kofta, som jag suktat efter såååå länge, nu är den äntligen min. Great! Förlåååt mamma.. Vi köpte godis och chips(såklart) till slut hamnade vi på den vanliga thai resturangen, vi pratade nog mer än vi åt. Jag vill inte åka hem. Trivs så sjukt bra här. Eller kanske är det för att jag är med den bästa som finns. Skönt att komma iväg ett litet tag iallafall. Nu ska jag fortsätta att göra fridas läxor.. ja ni hör xd hahah, hon har en del att göra så självklart hjälper jag till så mycket jag kan. Tvättat har vi även hunnit med ikväll. Frida har en super go sambo- stina! Men tycker synd om henne som tvingas bo med frida ibland (a) hihi. Rapar,fisar,disk,sjunger högt(och falskt som det bara går), ja listan kan göras lång! Nu ska vi göra annat. Haft en toppen dag verkligen. Imorgon ska jag vara med frida i skolan på förmiddagen, hej uttittad! Sen träffa mina älskade esteter som kommer till stan. Tar tåget hem vid 1. Vi hörs nog imorgon när jag vaknat.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0