tisdag kväll

gokväll läsare!
Idag har jag inte gjort för mycket, haha. Suttit på ett och samma ställe sen elva i förmiddags. Jag orkade gå på toa en gång, och jag gjorde mig en AS GOD omelett (gick hela vägen till köket). Hörde ni?  Jag lyckades göra en omelett, herrejävlar. I'm proud of myself! Haha. Har även pratat med världens finaste vän jennybenny! Åh du är bra. Hon är en sån person som jag behöver i min vardag, hon känner mig, hon vet hur jag är och den jag kan prata om allt med. Hissar!
Annars håller Hanna på med en ny bloggdesign till mig, ja jag är en person som tröttnar snabbt på saker och ting, i detta fallet min header. Plus att hanna är världbäst och har photoshop. Hissar!
Dissar att näsan rinner som ett vattenfall (fräääsh), trodde att julen var slut men Rudolf med röda mulen is baaack in business! Och tja halsen och huvudet känns som två feta fotbollar.  Men annars så är inte fotbollar en dålig sak, det är en underbar liten rund sak!
Stannar hemma imorgon också. Nu ska jag sova, eller tja försöka iaf. Hoppas inte att jag väcker mamma och pappa med mina nysningar. Låter nämligen väldigt högt när jag nyser.. Skriv upp det förresten, för lix klart ni bryr er om det? haha.
Godnatt

FETING BRA LÅT  :D Får en på bra humör och att länga till sommaren.

Owl City - Fireflies




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0