till er bittra därute..



obs denna texten har ingenting med EN person att göra!


Ursäkta ordvalet men jag vill ge en fet diss till alla bitterfittor där ute, herregud vad tänker ni med? Jag är inte alltid på toppenhumör och ibland känns allt jobbigt. Men ni som klagar dagarna i ända? Är det värt det? Det är oftast ni som klagar på allt och alla hela tiden som inte har en enda anledning till att göra det. Varför gå runt och tänka på allt dåligt i livet? Varför tänka allt ifrån den dystra och bittra sidan? Jag stör mig så otroligt mycket på människor som ALDRIG är nöjda med någonting. Människor som bara går runt och stör sig på andra hela tiden. Håll det för dig själv isåfall. Det påverkar bara humöret av att leta fel på allt och alla. Så varför överhuvudtaget tänka i de banorna VARENDA jävla dag? Förlåt men jag är så trött på människor som alltid är negativa. Le istället, för livet är så jvla roligt och bra! Så jag hissar er som har den rätta inställningen, som peppar era vänner, som sprider glädje runtomkring er! För hur roligt är det inte att få ett leende, hur charmigt och roligt är det inte med folk som är glada och positiva?

Ville bara få ut detta :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0