ta ditt arbete på allvar, men inte dig själv

rubriken är så.. bra, riktigt bra till och med.

hej igen:D
jag har en manlig vän som är en räddare i nöden! TACK! haha.
Världens bästa vänner kommer hit runt 2 halv 3. Och det betyder att lina mår som allra bäst.
Och jag har HELT SJÄLV installerat mina högtalare som jag fick av pappa igår till datan.
Ljudet på skoldatorerna är kasst! Så nu dunkar det musik i familjen Åhsbergs hus :D Härligt!
Väntar på att mina fisar ska komma och att maten ska bli klar. Inte träffat dom på heela veckan ju!
Ikväll ska jag plugga historia som en dåre tydligen. Även åka ner och titta på träningen.
Vi hörs ikväll! Hehe och detta inlägget ser typ ut som det förra, aja.


åh härliga sommar, spola tiden tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0