shut it down


k.ä.r.l.ek.

Jag har iiiiiinga läxor idag, asså förstååååår ni eller? UNDERBART :D:D:D:D:D:D åååh.
tror det är första gången sen vi började gymnasiet som vi inte har någor skolarbete/läxor/prov förrens nästa vecka! Alltså flera dagar i frihet, okej har alltid träningar på kvällen men det är en frihet för mig. Vad hade jag gjort utan träning på kvällen? Degat hemma? Hm tanken tilltalar mig inte!! Visst det är skönt att göra ingenting ibland, men inte varenda dag. Noo thanks! Träning kl 8 ikväll, skönt.
Ska bara titta igenom ekonomin en gång till. One Three Hill is on TV = eyecandy<3 my man!!!
Såg att Tokio Hotel har konsert i Skandinavium någongång i mars, så ni som älskar dem, biljetterna är ute nu.. Rätt okej musik! Sugen på konsert blev jag nu, minns boyslikegirls, metro station, good charlotte konserten i Florida 08. Fucking awsome konsert!
Kisses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0