pictures in my head


hallå där people
Varit en bra dag i skolan, känner att lektionerna går bra och skolan är inte så himla skit endå :)
Gick ut med Zorro i snön efter skolan, gah kan hunden inte gå ut med sig själv över vintern? Hade mina vita älskade converse idag, smaaart lina, smart!! Jaja dom går trots allt att tvätta, eller köpa nya.
Snön får gärna försvinna och vårsolen titta fram, då blir jag ÄNNU gladare. Idag var typ enda dagen jag inte pluggade under en skolvecka? Kan säga att det var huur skönt som helst, innan när jag kommit hem ifrån skola/träning så vet jag att jag har minst en bok att slå upp och börja läsa o plugga.. Men inte idag. Så jag softade gärnet fram tills pappa slutade jobbet sedan åkte vi upp till teamsportia och köpte en ny innebandy klubba till mig. Det blev en Unihoc, svart och guldig, vääldigt skön. Den kändes skön idag på träningen iaf.
Och FRÖLUNDA VANN IKVÄLL MOT LHC :D GÖÖTT!
Nu ska jag fortsätta läsa twilight och prata med trevligt folk på msn..
Peppar helgen gör jag med, så himla mysigt och roligt!
PUSS

sommarbild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0