natt

hej.
Ska sova nu känner jag, mitt humör börjar bli kasst och ögonen/huvudet lyder mig inte!
Mitt humör idag har varit väldigt upp och ner, men vad ska jag skylla på? JO, jag är ju som sagt tjej och under en viss tid i månaden kan man bli lite smått PMSig osådära ;)  Men men. Sen tänker jag för mycket ibland.. och låter människor påverka mitt humör som jag egentligen inte tycker om alls. Människor som är patetiska, som ger bad energy dagligen.. fuck them. Så skärp dig Lina! Tack. Haha neh jag ska skita i dom och sluta dissa dom här i bloggen, eller? Blir lätt att man tar ut det här, men hellre här än att ta ut det på min fina syster som jag inte träffat på en hel vecka :) Imorgon ska vi ju som sagt till Skövde och hälsa på världens bästa bror och hans fina tjej! Vi ska gå på något bad/spa/relax, gå på stan och äta ute, allt sånt som hör till. det vanliga helt enkelt :) Hoppas alla får en härlig lördag, för det ska fan jag ha! Riktigt roligt ska det bli, sett fram emot det hela veckan. Sen en puss till många av mina härliga tjejer i klassen som är på Samhällsfesten ikväll, have fun guuuuurls :D Och gör inget ni kommer ångra imon, aight? hihi.
Nähe GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0