I'd like to make myself believe

morron
vaknade precis, måste klä på mig snart och gå dom få metrarna upp till skolan. Har glömt min historia bok och vi har ett fett läxförhör imorgon.. hur trög får man bli? Hoppas bara det är öppet nu, vilket jag tvivlar på. Annars får jag hoppas att någon av mina fina vänner jag ska träffa idag har en bok hemma som dom kan låna ut till mig över en natt.. eftersom jag har chans att få högt betyg i historia så vill man inte fucka på ett läxförhör när jag egentligen kan det.. Men nog om en bok.
Skövde igår va trevligt :) Kan vi inte ha den shoppingen och en sån fiin och stor anläggning här?? Det var väldigt stort och fint med spa-relax,äventyrsbad,sporthall,gym,bowling och resturang i ett. AWSOME!
Men nu har jag inte tid att sitta här mer ;) Ha en bra söndag. För det ska jag ha!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0