helgen

hej beautiful!
Träningen var suuuper jobbig men otroligt skönt nu efteråt alltså! jag ville inte gå hem, ville spela mer mer mer mer! Härlig känsla. God mat väntade när jag kom hem. Och jag HOPPAS på den 6:e! Vore helt underbart, IFK har träningsmatch mot Ålborg kl halv 1. Sen möter frölunda färjestad hemma klockan 4. Hoppas pappa slipper följa med på den jävla 50 års festen.. Såna dagar är lycka för mig, då mår jag som bäst. Sportnörden talar! haha :D
Nu sitter jag och myser i soffan med let's dance på, pratar med stephie,petter m.m!
Imorgon ska jag titta på jonte (hockey) kl 2 med Eve och Mirran. Sen halv 7 är det nyårskonsert, våran fina hanna ska spela. Så jag mirran och goa oscar ska titta och vara stolta! Direkt efter  är det fest!!!! Weihaa..
Och på lördag ska vi upp runt klockan 9 (hur ska detta gå??) för att åka till Växjö och hälsa på världens bästa person, min syster! Vi ska titta på hennes grymma pojkvän, det är nämligen friidrotts DM där i helgen. Senare runt 3 åker jag, mamma och pappa vidare till Alvesta där vi har innebandy match. Tagga!
Blev kanske mycket på en gång här? men det är en fullspäckad helg. Kul att det händer något. Himla kul asså. Så fet kyss till denna helg<3
Nu ska jag slappa vidare så hörs vi imorgon.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0