Hanna

En tjej vid namn Hanna Kazic får avsluta måndagens bloggande.
Hon är en otroligt fin och bra vän, bland dom roligaste jag känner och alltid glad. Inte många som lyckas sätta dit ett leende på mina läppar varenda gång man ser personen, men det gör hon, alltid!! varenda dag., spelar ingen roll hur arg,sur eller ledsen jag är, hanna lyckas alltid. Man märker att hon tycker om en för den man är. Och hon ser, hon ser om jag är det minsta upprörd över något. Hon är ibland den första som lägger märke till det. Och då får hon mig på bra humör. Vet också att hon alltid finns där, hon är lätt att prata med. Hon gör fotbollsträningarna roliga!! Fan jag älskar dig Hanzi :D Din glada,blonda,fina men framförallt GALNA unge! Massa love till dig babe.




Kommentarer
Postat av: Hanna

AWWWWWWWWWWWWW!:D ÄLSKLING DÅ SÅ SÖT DU ÄR! kan inte beskriva med ord så bra du är kommer alltid ställa upp för dig och finnas för dig älskar dig gumman :D<33333333333333

2010-01-25 @ 22:00:17
URL: http://kaapish.blogg.se/
Postat av: Lina

<3

2010-01-25 @ 22:03:01
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0