godmorgon..

Sitter i skolan nu, har engelska med Åsa. Ingen jobbar för hon är inte i klassrummet, som vanligt. Vi ska läsa ut twilight på 4 veckor, kom igen? Jag kommer läsa ut min på 2-3 dagar (a) haha ja jag älskar att läsa och jag älskar böcker!
Och twilight är as bra också. Men endå rätt gött att ha lång tid på sig. Jag brukar alltid läsa ut mina böcker dom första dagarna, sen har jag nästan glömt vad boken handlar om när vi ska ha prov på den.
Slutar halv 4 idag, sen ska jag hem, plugga tyska-starka verb. Yes yes. 
Måndagar är min enda träningsfria dag på hela veckan, så då passar jag på att slappa och ta de lungt.
Men känner endå inte för att ligga och dega i soffan hela kvällen, har jag gjort nästan hela lovet.. Men kommer säkert känna för det i slutet av skoldagen, matte sista lektionen och det betyder d-ö-d-e-n !!!!! uäk men men.
Nu ska jag sätta på lite musik och hoppas på att lektionen går snabbt.
Min morgon började skit dåligt, jag snubblade på min katt, flingorna var slut och jag hittade inte mina skåpsnycklar. Letade i 20 minuter i hela huset, men tror ni jag hittade dom? nehe självklart inte, tror min katt har lekt med dom.. hade lust att hänga upp han i svansen i ljuskronan och låta han hänga där tills jag kommer hem ifrån skolan xd hahah! neeh då jag älskar min boll :D Men va tvungen att betala 60 kr för nytt lås och nycklar.
Men jag är glad endå, nu slutar vi :D hejdå snyggingar!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0